It's a quarter after one, I'm a little drunk and I need you now.

det är sen söndag & jag har skapat vinddrag genom lägenheten. fryser ihjäl men måste få bort rök, whiskey & allt annat som sitter fast. vaknade upp & ned, bror väntandes på gatan & sedan åtta mil till föräldrarhemmet. trädgårdssysslor, sova räv på soffan, ha hund i ansiktet & sedan hem igen. lånat film från pappa, han berättade hela handlingen inklusive slutet för det är sådant han tycker är kul. detta innebär att jag kan kasta filmen längst in i en låda & ägna denna kväll åt disken som övertagit mitt kök. jag kan sitta i fönstret, spionera på knaset mitt emot, jag kan lägga mig på golvet & självdö en stund, jag kan längta ihjäl mig efter ellen louise emmelie malin linda anna my lina som nu bor i städer för långt bort från min.


kan inte mer än så.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback