jag kan få dig när du vill.

har mått konstant illa i tjugofyra dryga timmar nu. har sovit åtta av dem, arbetat sju av dem
&
idag gav jag upp.
kan inte minnas när jag senast sjukanmälde mig, måste varit december 2007 efter en hemsk utgång.

mina knän är uppskrapade sedan lördagens dekandens, mitt hjärta slår dubbla slag,
jag vill inte vara här längre, vill inte göra det jag gör.

håret sjukligt otvättat, lila ringar under ögonen & inget kaffe räddar idag.

det måste finnas något mer än det här,
tro mig jag älskar mina gator men de är inte riktigt fria.
& snart lägger sig äcklig snö där, gömmer allt som man faktiskt kan leva för.


sover bort några timmar till,
kanske är något bättre, mer, viktigare sen.








Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback