didn´t we almost have it all?

jag är i helsingborg, det är söndag & igår var jag på middag hos Lina.
där lärde jag mig hur stor skillnad det är på hyrorna i malmö & helsingborg.
hon har en nyrenoverad trea vid havet, jag har en aldrig renoverad tvåa vid jesusparken & hon betalar 1500 kr mindre än mig. MINDRE. det var mycket lärorikt!

skit i det nu, jag vaknade med en brännande saknad.
våren, för fan kom NU! jag kan ärligt talat inte leva normalt när det är så här, jag känner sorg.
det är kallt, mörkt & hemskt.
jag halkar på isiga gator fram & taxametern är dyr.
sover med två duntäcken, fryser ändå.
folkets park är igenbommad & det känns som om den aldrig kommer vakna igen.


jag vill cykla gator fram skrika dont leeeet the devil ruiiin it aaaaaaaall!





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback