running up that hill.

väderprat är nådigt tröttsamt, när det kommer från andra.
är glad att jag inte sitter i kassan på ICA denna vintern, mina öron hade blödit men faktiskt det får räcka nu jag kan inte leva så här det är omöjligt jag orkar inte köpa vinterskor när det snart är mars jag orkar inte se pudertak jag orkar inte längta hål i magen efter vår & igår skrev jag den 24/1 på min timrapport, missade att hoppa en månad fram, varför det då? för att tiden står still!
 & alla vet ju om man adderar tid så försvinner det mesta, magont, hjärtont, men tydligen inte snö. så jag tar två koftor två halsdukar under vårkappan, försöker ju. använder vårstövlarna men sulan sprack i kylan så snön sipprar in där nu. jag mötte en bartender igår som bott i malmö i 17 år han säger att han aldrig sett så mycket snö här, jag vet ju att det inte stämmer alla vet om barndomsvinter med snö upp till fönsterbläcken men att det är så längesen att man glömt är illa nog. jag önskar vår, sommar, höst vad som helst men inte det här.


jag firade mina 26 år med mina vänner i lördags jag tänker inte orda om någonting annat som hände den dagen förutom att mina finaste vänner (nästan alla, ellen du var saknad) var här, jag fick fantastisk bok, fin hembakad tårta, presentkort, 100 saker man inte behöver i en jättekorg, alkohol samt en dvd-skiva med bilder från mina år 14-26. en del vidriga med pissgula slingor tvärsöver luggen, hur tänktes det där? man kan verkligen undra.


idag tvättar jag, promenerar & dricker kaffe på discocafe.


Kommentarer:
Postat av: Gaby

<3

2010-02-26 @ 13:54:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback