det finns dagar då jag tänker mer på henne än på dig.

de här dagarna flyter samman i feberdrömmar men jag har lyckats skriva klart hemtentan, feber gjorde susen på det flummiga som efterfrågades. jag har glömt hur man skriver  sådär som vi alltid gjorde på K3, applicerade allt på inget & att det var självklart då men hur jag med tiden blivit maskinerad: detta är rätt, detta är fel & däremellan: ingenting alls.


jag har bestämt mig för köpenhamn, lönen avgör & vissa saker har man faktiskt inte råd att säga nej till.
det ska bli skönt att få prata lite danska igen, hänga i köpenhamn & ja jag peppar mig mot pendlandet som man självdör av för det vet ju alla att varje gång man åker tåg så dör själen lite.

jag är dagar ifrån att fylla tjugosex. jag vill inget säga med det mer än att nu jävlar har jag snart levt tretti långa år.

& fortfarande vet jag ingenting om det där.








Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback