can you show me whats real tonight?

det är höst nu,
frös otroligt igår kväll trots kofta & jacka.
det blåser igenom allt & jag måste erkänna att jag älskar det.
blev trött på sommarn till sist, hur är det ens möjligt?
vintern kan få vänta några år men oh hösten jag älskar dig.

jag förändrar saker, denna veckans största förändring är uteslutning av java & istället häver jag kopiösa mängder av något slags magiskt te som ska göra mig till en bättre människa.
det är skitlöjligt jag vet ,det finns inget bättre än kaffe.
gårkvällen spenderades i stan, band of horses bjöd på magi
&
sedan införde jag nytt garderbossystem halva natten, kl 04 träffade jag sömnen
&
jag vet inte varför jag känner sådan oro inför att sova.
ringer oroliga samtal utan att komma fram, vet ju ingenting längre,
hur man gör när allt är så här.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback