vad jag bryr mig om nu är att du ligger vaken i morgontimmen när regnet slår mot fönstret & det låter som om det går på dig vad jag bryr mig om nu är att du då ser det, hur smutsigt livet blivit.

jag har varit på benen sedan tidig morgon & möte i en lokal i stan som man inte vet finns men bakom vissa järngrindar finns det verksamheter som man aldrig hört om, inte vet någonting om men nu har jag i alla fall tre jobb & en skola.

jag utför vissa undersökningar denna veckan, jag smygintervjuar folk för att få svar på allt det här jag är mitt uppe i,kärlek så töntigt ord så jävla svårt.

alla växter här hemma har dött jag vet det låter som en winnerbäcktext men det är så, alla utom en.
den jag fick från mormors dödsbo för tre år sedan, den övelever utan vatten & varje vår blommar den i rosa. det är konstigt hur den överlever utan kärlek, precis som en del människor.

min kropp & hjärna är så osynkade nu för tiden , precis som att flyga tre tidszoner inom kort, allt är upp & ned så jag måste hålla hårt i någonting som inte skrämmer mig.

det är snart jul, jag blir upplyst om detta dagligen av julskadad vän, hennes nedräkning börjar i september slutar i januari, jag räknar dagarna tre & två av dem jobbar jag natten men ändå bästa julen på länge, den kan kännas i hjärtat.

ikväll lägger jag bort studierna som knappt kommit fram åt sidan & inväntar middag vin gitarrspel.
för oftast är man fan i mej mer kär i sina vänner än männen.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback