telefonsamtal en torsdagkväll.

"tja, vad gör du?"

"läser en bok, lyssnar på jazz & dricker folköl. vad gör du?"

haha, jag har garvat åt detta hela morgonen.
mest för att det är så typiskt min vän att jag kan se det framför mig.
underbara du!

denna sköna fredag har i alla fall inköpsavdelningen ledigt & jag passar på att trycka bort min hysteri.
kära mor var här & bjöd på lyxfrukost, det hjälpte lite men tusentals fjärilar har nu intagit mitt bröst.
vad är det för fel på mig?

lyssnar på the killers, försöker tänka en enda vettig tanke men det verkar omöjligt.

it´s in the rock´n roll for me.


taxi lever & andas men kreverar snart.


Kommentarer:
Postat av: En gång slängde jag en falafel i en batteriholk..neeej!

Underbart taxi! Jag måste börja med att tack för ett anrikt telefonsamtal.

Du nu kammar du dig! Det kommer att gå fab ikväll och du ascool glöm inte det ok!?

Kyss, vi hörs sen.

En sak till min mamma säger att hon ska köpa en mick till mig i julklapp, mitt i pitt here we come!

2009-11-20 @ 13:51:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback