mammas nya kille.

men oh igår jobbade jag elva timmar utan rast, idag är jag förstörd i hjärnan, kroppen, en smygande förlamning i vänstra armen.
så är det fredag med en inventering i morgon som pockar, inte lockar inte alls även om jag bara ska knappa in artiklar. chefen säger damfingrar är flinka & han petar på en tagent i taget så ja, jag får göra underverk då.

bror är i kina han hälsar till mig via mobilen att det är annorlunda & att han är hungrig för pinnar det är helt nytt för honom. han är så lik pappa som på mc donalds ber om bestick, det måste jag skratta åt.

i morgon ska min förälskelse, vargen, spela i en bar så vi ska dit & beundra. nåja jag beundrar, mina vänner dricker fulöl (jag också) & kanske skrattar åt mig med mig.
hur som helst så ska lilla adam också dit, han dyker väl upp fem minuter i stängning han säger du lina är gammal du går hem kl 24 haha han har då ingen aning men han ska upplysas om hur det går till. en fantastik kväll kan det bli, låt tequilan flöda sehr gutt, bra för mig!



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback