kan inte sluta skratta. omöjligt!

idag har jag skrattat nästan konstant sedan jag steg upp ur sängen.
detta av många anledningar, några av dem:

1. Linda meddelar att hon ska "ta upp sin ridning" (hon var tydligen proffs på lågstadiet) & har blivit placerad i seniorgruppen! SENIORgruppen, detta får mig att skratta så att jag gråter, föreställer mig Linda & ett gäng pensionärer som travar runt i ring.

2. Jonas klipper sönder en finne han fått i NÄSAN, KLIPPER & gnäller sen på att han har ont! konstigt?

3. Emma mailar & berättar att hon nyss fått tejpa sin chefs byxor i rumpan, de sprack när han satte sig ned under ett möte. SILVERTEJP!

4. Min telefon ringer & det är en kille som säger "minns du mig, jag står utanför din port,är du hemma? jag har saknat dig" (vi träffades en gång i MAJ nu är det NOVEMBER)



galen dag
& det är många timmar kvar.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

TAXI, TAXI, TAXI!!!

2009-11-05 @ 12:24:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback