& jag var ung när jag fann Gud på ett dansgolv, En stadig puls som hackade sig in

men oh.
jag har blivit någon slags vidrig arbetsnarkoman.
jag har ett hem, jag spenderar ca 6 timmar där per dygn & då sover jag.
resultatet av detta är att jag inte hittar mitt golv & jag har inga glas i kökshyllorna, de står i diskhon.
något måste ske & jag måste få det att ske.
jag måste storstäda.
hur kul? vilken dag?
jag ska jobba natt varje helg hela december & en hel del vardagar där emellan skolan.
den 2:a januari är jag ledig.
då ska jag sova.
eller dricka vin.

på fredag ska jag i alla fall ta mig i kragen & försöka vara en trevlig date till den långa.
inte somna, inte trötthetsskratta bara vara trevlig.
det ska jag väl klara av?














Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback