en del åker till barcelona andra åker till oxie.

denna vecka har precis börjat men tar aldrig slut.
möte, klipptid, jobb, praktik, rapportskrivning, inventering, malinlunch, hundpassning,
tjejmiddag, utgång, sömn är vad jag har kvar på denna veckans schema.
magkatarrsvecka.

& det enda jag verkligen vill idag är att ligga under två vintertäcken, läsa vårboken ,
tänka på sommaren & fnissa åt att min vän sitter inne för att ha slängt en falafel i en batteriholk.

tänker gröna tankar men något säger mig att det dröjer långa månader innan det blir vårljust igen
&
jag har redan tröttnat på ikealjus, soffmys & adventsljusstakar.


jävla gudjävel.














Kommentarer:
Postat av: e

mm mm mm mm mm mm mm mm mm mm

2009-11-25 @ 11:04:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback