du räddar livet på mig.

det är fredag & det är väl ändå den bästa dagen.
inte ens söndag slår fredag!

det är mörkt hela tiden, tror jag.
jag har glömt titta ut genom fönstret sedan kl 8 i morse men det var mörkt då & det är lika mörkt nu
&
jag har haft fullt upp med riskanalyser, jag vågar inte räkna för då blir jag alldeles för överväldigad av min egen förträfflighet men skulle tro att jag hunnit med ett femtiotal
& snart förtjänar jag att stämpla ut.

helst ska jag hinna inom kyrkogården
tända ett ljus för morfar som fyller år men mörkret är för tätt.

jag kör i alla fall hem till hembyn ikväll & i morgon glittrar jag upp mig & går på dragshow.
ett år har hunnit flyta sedan sist & när man sätter tid i relation till nutid så blir jag alltid så färvånad över hur mycket jag överlever bara jag adderar tid.
2009 har hittills varit mitt bästa år sedan jag flyttade till malmö.
kanske ljuger jag lite nu, 2007 var också vackert.

min telefon går fortfarande varm pga desperat idioti
&
han får mig nästan att ställa in söndagens kaffedate med en fin & lång man.
för att man orkar ju inte riktigt om det ska gå till så här.

annars är det bara kärlek.
hur kan något annat få plats?








Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback