when you were young.

tentaplugget har gjort mig gravt understimulerad & rastlösheten är total.
jag gör kladdig mindmaps på lagar, balkar, avtal & jag känner mig hyffsat säker men kan inte släppa böckerna,
rädd att det inte är tillräckligt.
hela malmö firade tydligen helg igår & mobilen gick varm.
jag satt i en lägenhet inredd med perfektion tillsammans fina vänner & lyssnade på 90-talsmusik.

Louise fick mig att skratta onaturligt mycket med följande konstaterande:
-hallå, vi kommer allihopa få störda barn tack vare nutidens musik. jag menar, tänk själva om man hämtar dem från skolan & lyssnar på musik från när man var ung. detta barn, detta är musik.. "i like big butts and i can not lie, eller
"you are a bitch motherfuckin hoe".
det är ju hutlöst!!.
det går ju bara inte! -

jag borde kanske introducera henne i lite musik där kvinnoförnedring inte förekommer.

nå, jag tragglar vidare & ser fram emot morgondagen då tentan är skriven & helgen kan börja som bjuder på lund,
fest & dekadens! 





Kommentarer:
Postat av: hmm

"i like big butts and i can not lie"

finns väl inga barn som lyssnar på Mc Hammer. Skulle du spela det i skolan idag så förtjänar du att bli slagen.

2009-05-23 @ 09:24:13
Postat av: lina.

nej & det finns inga barn som lyssnar på dansband? men vi lyssnade väl på mc hammer när vi var små?

2009-05-23 @ 11:36:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback