you know you know no you don´t.

jag kan inte ens förklara gårdagen, den var magnifik, magisk, euforisk.
jag, anna, josef & emeli grillade på gården
&
plötsligt dök linda upp.
min älskade, fina, saknade, underbara linda som bor i USA.
hon har planerat denna överraskning sedan december
&
behöver jag ens förklara min reaktion?
jag tror alla grannar rusade ut på sina balkonger för att se vem fan som skrek i sönder deras köksfönster.
det fanns inte mycket mer att göra efter det än att nyinviga möllan för henne, prata ihjäl varandra, skratta tills luften tog slut, dricka tequila på cuba cafe
&
må så jävla fint.

obeskrivligt.
det var det enda som saknades, nu är allt perfekt.
& jag menar det, jag är så jävla lycklig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback