my gift is my song and this one is for you.

jag drömmer bara musik numera.
alla omöjliga möjliga låtar vaknar jag med i huvudet & de blir lite som dagens ledmotiv.
idag är det min bästa dag & det ska ju firas. när man är så kär i en dag ska man leva den fullt ut.
jag dricker mig vaken med hjälp av kaffe för natten var lång.
fick ett samtal klockan 23 av Goran som förkunnade att jag skulle bli hämtad med bil & hem till finaste Louise
där satt vi tre natten lång & diskuterade dåtid, framtid, famntid. åt vindruvor, fimpade i vattenflaskor & sen somnade jag nog för Goran fick nästan leda mig till bilen.

hur som, fredagar ska firas & jag gör det genom att ta en långpromenad vid favoritplatsen,
välja ut kvällens tema samt plugga juridik (för att ha rent samvete hela helgen).


färggladaste skatt, tack för att du färgar mig.


Kommentarer:
Postat av: Milla

Hallååå din tönt! Jag hade ju med boken till dig idaaaag :) Det var en liten skara på föreläsningen idag :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback