vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut.

jag har fullt upp, skola, jobb, hundgull & sommarfirande.
måndagar & tisdagar är som bekant veckans sämsta dagar & därför måste man göra peppande saker då.
igår firade jag & finaste sommar på min balkong med tomat/fetaostpaj & svenska jordgubbar till dessert.
givetvis strulade jag till pajen: glömde mjölk i äggstanningen så pajen fick ett äggtäcke.
äggpaj duger fint åt oss.
i kväll har jag invigt lindas & mathias nya lägenhet, så himla fin.

& så går jag runt & är så sjukligt imponerad av min grupp tre i presentationsteknik i skolan,
alla hade så grymma presentationer idag med endast tio minuter förberedelsetid.
att prata så fritt utifrån luften & lyckas intressera publiken är inte det lättaste men vi fixade det allihop med bravur.

ah fina dagar.




Kommentarer:
Postat av: Milla

Grupp tre är bäst! Ingen protest! :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback