loneliness is better when you´re not alone.

dagen har varit intensiv med midsommarhandling på ica maxi.
vi var inte direkt ensamma där & linda trillade nästan ned i största potatistunnan när hon jagade de finaste, minsta potäterna på botten, katastrof.
folk skrattade, pekade, jag också.
nu är i alla fall dryck på kylning & mat inproppat i kylskåpet.
jag är inte så tjenis med högtider, inte alls men de spenderas oftast i kolonin,
förra året hade jag nog kul för jag vaknade med stora gräsfläckar på vita jeans, tuggummi fastkletat i hår & tröja samt med lösögonfransar på kinden.
i år blir det inte alls så, jag ska definitivt inte ha vita jeans på.
man lär sig ju.


glad midsommar!


Kommentarer:
Postat av: ellie

GLAD MIDSOMMAR! HÄLSA LINDA OCH POTATISARNA


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback