Could have supported us when we retired, bought us a cottage near the countryside.

jag är feberhög & har ingen whiskey hemma.
enda alternativet är alltså att tillåta sig själv att sova bort skiten om jag nu hade haft tid.
tenta i marknadsföring i morgon & jag ska skriva den om jag så ska behöva släpa mig dit,
orkar inte ha den hängande efter. alltså måste jag inte bara släpa mig dit, jag måste dessutom sätta den också.
 därför sitter jag här & dramatensnyftar över böckerna.
& sen måste jag styra upp mig till avslutningsmiddagen imorgonkväll.
& inhandling till midsommarfesten...& utgången på torsdag..& papperna som skulle in till sommarjobbet..& utbildningen till nya sommarjobbet & föreläsningarna i lund.
jaja, en sjukdom kommer väl sällan lägligt, men denna gången, herregud, vad olägligt!
väntar på mirakel.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback