but they told me a man should be faithful and walk when not able and fight to the end but im only human.

älskade morten är "hemma" & trots att ett år gått sedan sist känns det som noll dagar.
jag har saknat honom så & han är lika fantastisk som jag minns honom.
malmöcirkeln är sluten.

jag spenderar mina lediga dagar med fina männsikor
&
funderar verkligen en hel del över hur obetydligt värdelöst oviktigt vissa händelser, tjafs, alltihop är .
mer än någonsin nu när tragedin är så obehagligt nära.
vi borde verkligen försöka mer, oroa oss mindre & älska mer.
det går ju så jävla snabbt,
det här livet.








Will you be there,
Through my joy and my sorrow
In the promise of another tomorrow
I´ll never let you part
For you´re always in my heart.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback