well, somebody told me that you got a boyfriend who looks like girlfriend.

jag vet inte riktigt vad som hände igår men det var sjuk dans på våra golv,
varierad musik med fyra olika viljor
&
mängder whiskey för min del.
emeli körde det franska stuket & lyckades bra med det,
mitt rockstuk gick sämre så det kör vi inte på fler gånger,
ellen körde all in & var snyggast på debaser.
martin körde på personalfest-stilen
&
den klädde honom.
det var cirkus på debaser
&
jag vet inte om jag borde ha ångest idag men känner att jag inte riktigt orkar det.

idag är det en lördag som känns som en söndag
&
det är min favoritdag,
lördags-söndag.
jag tänker spendera den med mig själv
&
om folk skärper till sig, kammar sig
så ska jag gå på middag ikväll.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback