he doesn´t look a thing like jesus but he talks like a gentleman.

har glömt nyårsafton men den var sjuk,
efter att ha dansat på torget befann jag mig plötsligt i soffan hos en muslimfamilj med fem barn
&
kvinnor i sjal..
alkoholfritt värre så skumpan fick jag snällt dumpa i hallen.
mitt nyårsrus ersattes av koffeinkick i form av det starkaste java jag någonsin bjudits på.
det där händer bara mig.

måste berätta att jag haft en helg utan fest på kanske år.
jag har jobbat mördarpass på tolv timmar om dagen.
vad är det för liv kan man tycka men ändå en resa rikare i pengar.

jag hade tänkt sova till minst tolv på min lediga dag
men
istället väcktes jag av en sjuk mardröm & den stukade foten som bultar besattt.

skit i det, om tre dagar befinner jag mig på en sinnesjuk 30-års fest i krakow.
polska shotar & sånt man gör där.

livet är fint, även här ifrån.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback