Cuz I am mad as hell, cant bring myself to do what it is you think i should.

en dag närmre fredag
&
dagen har varit tung med plugg i många timmar.
ellen & mr B har varit här
&
vi har försökt förstå det här med segment, dataelement, what ever.
druckit exlusivt java som smakade vanligt bryggkaffe
men ändå bränsle för själen.

tänkt en del på det här med svar man kräver.
att man egentligen vet men inte vågar inse hur saker & ting ligger till.
hur man liksom ljuger för sig själv, andra.
ibland ställer man frågor man absolut inte vill ha svar på
&
lider när man får höra det.
(jag tror det kallas självplågeri)
ibland leker man så fruktansvärt oförstående för man vill verkligen inte veta.
(jag tror det kallas feghet)
jag vet inte vad jag ska säga tycka om det förutom att om man sänker garden
&
inser hur logiskt allt är ,att handling bemöts med handling, så kanske man blir tillfreds.
även om det är fruktansvärt skrämmande att stå till svars.
jag vet ju det varit där är där hela tiden.

det blir sömn nu för det har varit korta nätter på senaste.





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback