jag är svårt blond & alla barer är öppna.

så vi fortsätter på årets tema "ALL IN" .
det blir ett besök på älskade debaser ikväll
&
vi ska försöka ta det lugnt men vi alla vet att ja det är svårt när vi sätter igång.
så helgen är snart igång
&
det blir fest ikväll, flytt i morgon, fest i morgon kväll & flytt på söndag.
jag älskar det.
det är en lovley fredag & allt kan hända:
gick in i min reseledarelärare från 2005, han frågade om jag är intresserad av ett jobb.

jag älskar det.
slumpen, möjligheterna
&
fredag, jag älskar älskar dig!

kvällens tema:

Out of bed at eight am
Out my head by half past ten
Out with mates and dates and friends
That's what I do at weekends
I can't talk and I can't walk
But I know where I'm going to go

When my feet go through the door
I know what my right arm is for
Buy a drink and pull a chair
Up to the edge of the dance floor
Bouncers bouncing through the night
Trying to stop or start a fight
I sit and watch the flashing lights
Moving legs in footless tights

I go out on Friday night and I come home on Saturday morning

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback