efter stormen.

min födelsedag var fin.
med aldrig sinande gratulationer
&
god middag med fina människor
fick alldeles för många , underbara presenter.
lyckades spruta champange i hela lägenheten
&
sen efter födelsedagsdrinkarna  vurpade jag vid jesusparken.
idag är jag närmre trettio än tjugo & har ett uppskrapat knä.
genomtrött efter galen helg samt måndag.
men väljer ändå att titulera som "tjugonågonting"
nu lägger jag ned ålderstramset,
& det där med att man skulle bli mer bakfull efter tjugofem tror jag inte heller på.
jag är mindre bakis idag än förra lördagen.





Kommentarer:
Postat av: Milla

Hur går det förresten med ditt tio veckor långa alkohol-projekt?! :)

Postat av: s

hjärtat! verkar som om vi fick sjukt fina födelsedagar ändå?



massa kärlek till dig!

2009-02-17 @ 22:22:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback