dom jävlarna ska skjutas.


för en månad sedan gick jag hem i natten, en man i ung ålder sprang efter mig
&
på engelska bad han om att få sova hos mig.
sa att han inte hade något hem för natten.
jag vägrade & han fortsatte tjata.
han blev lite aggresiv & jag kände den där kalla rädslan gripa tag i mig.
jag ljög ihop en förvirrad historia om att jag var på väg till min pojkvän,
bad honom lämna mig ifred. han gav sig inte.
i kanske fem minuter pågick tjatet & jag började gå.
han föjde efter & jag höll huvudet kallt & tänkte
jag får inte gå till min port, han kommer slita upp dörren.
så jag stannade. ringde upp närmsta bästa person på mobilen, inget svar. panik.
stod blickstilla, sa inte ett ljud,
väntade på att han skulle ge upp.
till sist började han gå mot ett annat håll.
jag sprang hela vägen hem.
i veckans avsnitt av efterlyst tog de upp tre våldtäktsfall, alla utförda av en engelsktalande man i malmö
som tjatat på kvinnorna att han inte har någonstans att bo.
han har följt efter dem, den ena framt till porten, slitit upp dörren, kastat ned henne för källartrappan,
hållt sina händer i ett hårt grepp om hennes strupe tills hon förlorat medvetandet, sedan har han våldtagit henne.

jag vägrar vara rädd men den här mannen är fan rädslan personifierad.
jag är äcklad & förbannad,
förbanand för att man måste vara rädd.
förbannad för att allt är så bräckligt.



Kommentarer:
Postat av: V

Fy fan. Tur att det gick så bra som det gick. Håller med dig dom ska skjutas. Puss

2009-02-23 @ 12:07:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback