at this point.

mitt liv är ganska kaos för tillfället.
flyttkartonger uppåt väggarna & inget på plats.
igår åt jag middag med sked eftersom det var det enda i bestickväg jag kunde hitta.
IKEA-pizza med sked är dömt att misslyckas.
jag har ingen tv, inget internet & posten hamnar inte på mitt hallgolv.

så jag sover.
gick & la mig klockan 18.00 igår & sov nästan i ett sträck tills i morse.
så jag läser, råkade välja en bok om en kvinna som inte längre vill leva.
jag blev deprimerad.
jag glor ut genom fönstret & väntar ihärdigt på att få se vem som bor i lägenheten där det finns hundratals penslar uppradare i fönsterkarmen.
känner mig mentalt sjuk.

så i kväll måste jag göra något.
kanske packa upp bestick, eller hämta mina kläder på den gamla adressen.
hitta någon som har en tv där jag kan se greys anatomy.
kanske göra långkok.
skoja bara.




Kommentarer:
Postat av: Milla

Gud vad skönt att du fått en plats! Vart blev det någonstans? Hur har det gått för de andra som inte hade något?

Hehe, jag hoppas på en inflyttningsfest snart, då kan jag hjälpa dig att dokumentera ju :D

Postat av: v

jag hoppas att jag får komma o se din lägenhet snart.. Fick du se grays igår? jag jobbade så jag missade det,hmm jag får se de i helgen! jag som har längtat sååå länge efter att få se det. Puss

2009-02-19 @ 06:41:58
Postat av: ellie

missade också greys igår.jag sov. ska vi samla ihop oss och se reprisen kankse? xoxo

2009-02-19 @ 09:11:33
URL: http://ellensvahn.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback