have yourself a merry little christmas!

julafton, god sådan till er!
jag ska snart iväg & fira lite utanför stan, julklapparna köpte jag igår, två timmar tog det & då var jag på hansa, mediamarkt samt entré. det måste vara nytt rekord.
på kvällen höll jag & lousie minijulafton med skinka, köttbullar & potatisgratäng. det var en orgie i halvfabrikat men det spelade ingen roll för det smakade jul ändå!

denna vecka har varit fin, jag har fått ett fjärde jobb & detta jobb älskar jag: makeup-artist på en salong!
äntligen! god jul till mig kan man säga.


& såklart god jul till er, speciellt ellen som är så saknad nu.
vi skulle ju julfika när snön låg på gatorna, precis som förra året!
ha dig själv en god liten jul! (som lojs säger)


& bubban, tack för ännu ett år. du räddar livet på mig




Kommentarer:
Postat av: ellie

god jul till dig bästa lina! saknar dig.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback