breakin´up.

ännu en ledig dag & tidig morgon stormade två bredbandskillar mitt hem,
de möblerade om lägenheten, stampade grus samtidigt som de skrålade på michael jacksons man in the mirror.
det var en galen morgon & samtidigt bakade jag saffransskorpor.
efter två timmars kabeldragning fikade vi & jag tror de stannade lite längre än vad de egentligen hade tid till men är man en perfekt värd så är man. efter en kanna kaffe & kanske tjugo saffransskorpor gick de ned till läskiga gubben. de var rädda & jag garvade.
de ropar om de behöver mig.
idag ska jag trixa, försäljning av diverse möbler, bära ned saker i källaren samt träning ska jag hinna med.

jag börjar lära mig det här med semester, jag kan bli riktigt bra på detta!



love on you hälsar saffransfantomen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback