are we human or are we denser?

det är så vitt!
jag kan inte minnas när jag såg så mycket snö senast men det är ju alltid så att man glömmer.
det är som när våren kommer, då kan man inte minnas att man upplevt den förut.
tyvärr kan jag inte gå ut eftersom jag missat köpa vinterskor.
igår kväll var jag på afterwork med aimpoint & efter att ha stått på stortorget i 30 minuter & väntat på min skjuts fick jag kila fast fötterna i mitt element för att få tillbaka känseln.

ikväll ska min fina familj samlas & vi ska fira mammas födelsedag & resterande av helgen jobbar jag natt.
jag kommer vara ett vrak till jul, jag måste måste lära mig hur man jobbar natt.
fy för satan. kan man lära sig?


det är alltså mindre än en vecka kvar till julafton, jag har fixat en julklapp, vikingarna på tyska åt mamma.
vidrigt, funderar på att ge den efter jul så vi slipper lyssna på skiten i mellandagarna.
resten får jag införskaffa den 23:e, i vanlig ordning.

nu ser jag fram emot januari, februari.
de stora festmånaderna med emeli, även om vi är något (ganska mycket mer) lyckligare än sist.



kärlek
kräklek
kärlek

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback