stilla som när snön faller.

så snart december & snön låg här i en dag, men det var en fin dag.
fredag tror jag & jag cyklade i motvind, snöstorm.

hur som, veckan har gått & jag inledde en bra vecka med söndagen som spenderades med emeli.
jag var lite trasig sådär som man är när man är vingbruten, förvirrad & trött.
men som vanlig plåster på sår i form av hysteriskt skratt, förlöjligande som bröt ned minsta lilla ondhet.
så nu är det över & det ska hålla sig borta för det är nog nu.

hur som flöt veckan fint & lätt.
ett fint resultat på senaste tentan som jag firade men bara lite.
oändliga fikor med diskussioner som peppar mig att göra något galet som jag givetvis är galet nervös över.
men som ändå känns fint längst inne.
 fjärilar.

så peppande saker för mig framåt, därför bokat resa till Krakow.
längtar.
jag ska bara tänka lasse winnerbäck-tankar & dricka vodka ur kaffekoppar.

det blir fint.






Kommentarer:
Postat av: G

är inte det la passion så vet jag inte vad som är.

2008-11-28 @ 19:46:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback