kärlek är ett brev skickat tusen gånger.



att det ska vara så jävla svårt att förmedla känslan.
att vara lite jävla rationell.

den där bottenlösa sorgen har övergått i ett lugnt accepterande.
jag vet inte om det är timmar av ältande eller om det är en stum trötthet.

så jag väljer själv nu.
väljer bort för ingenting är på riktigt ändå.
ingenting här är på riktigt förutom det som gör riktigt ont.
så jag ignorerar, ignorerar för mental överlevnad.

så lite ni vet ändå.
så lite folk vet.
alla utom du bubban e.
finaste E.





Kommentarer:
Postat av: Anonym

haha ja hon skicka ett sms inatt!

sjukt! va de ball igår?



jag va i köpenhamn sen åkte jag hem och söp ner mig hos tsorebror till fyra imorse för "han" har

knullat och jag är knullad i huvudet och jag hatar

det!

2008-11-29 @ 10:18:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback