what I need.

ibland faller saknaden över mig, som ett jävla korthus.
& egentligen spelar det ingen roll om jag skriver, tänker eller talar om det för du kommer aldrig tillbaka.
men idag saknar jag dig så mycket, det känns som jag tappat en kroppsdel, en viktig, en som får mig att fungera.
det hade varit så fint att åka hem till dig idag efter jobb.
ta bussen,samma gamla väg som alltid.
ställa skorna i hallen, omfamnas av dig & känna din oändliga kärlek.
sitta vid ditt lilla köksbord, dricka kaffe & prata bort timmarna.
få rätsida på saker.
känna samhörighet.
fylla lungorna med barndomsdoft, fingra på dina fina saker från förr.
titta i det utnötta fotoalbumet.

jag önskar att jag kunde få träffa dig nu, att du fick träffa mig nu.
jag tror jag växt, lugnat ned mig, landat lite.
har mer att komma med.
har mer att säga.

önskar du levde så du kunde hjälpa oss nu, foga i samman kanterna, klistra ihop där det släpper.
hålla ihop oss lite.
laga, så som du alltid gjorde.

idag fattas du mig så fruktansvärt mycket

Kommentarer:
Postat av: vivvi

Tror inte de.. Men man vet aldrig!! haha

2008-02-07 @ 15:04:21
Postat av: sis

haha... jag ska dricka mycket goda drinkar. har både absolut pear. bacardi razz. absolut apeach. bacardi grandmelon. sourz apple. sååå där e rätt mycket att välja på. hmm kanske ska köpa något gott vin oxå???hmm puss på dig sis hehe

2008-02-08 @ 06:57:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback