please, let me get what I want.

gårdagen, vissa dagar visar sig från sin jävligaste sida
&
gör sitt bästa för att göra mitt liv så komplicerat som det bara går.

så tvätta, hur svårt kan det vara?
på fyra timmar lyckades jag få ihop en halv maskin (med strumpor) som både blev rent & torrt.
resten av mina två överfulla IKEA-påsar fick jag släpa hem till heidi & tvätta.
av någon konstig anledning blev det inte rent när jag tvättade i vår tvättstuga.
kanske för att maskinen härstammar från en tid då tvättmaskinen nyss uppfunnits?

well, sen skulle jag vara kavat & fixa i hemmet.
tänkte spika upp sladdar så att folk inte snubblar ihjäl sig på dem när vi ska fira mig på lördag.
det gick ju bra.
till en början.
kravlade runt på golvet, arg som fan & spikade upp på listen.
arg för att det var så förbannat tråkigt.
när jag ändå var igång trixade jag upp högtalarsladden i taket med några självhäftande saker.
nöjd med resultatet gick jag då iväg för att tvätta hos heidi.
kom hem senare & såg att sladden liksom hängde ned från taket, allt hade släppt.

så man kan säga att jag igår spenderade fyra timmar i tvättstugan utan resultat & sedan en timme på en stol med sladdfix i taket utan att lyckas där heller.

miss fix. misslyckad.





Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ha ha ha. Fan jag tycker synd om dig gumman. Ha ha ha.

2008-02-11 @ 12:18:16
Postat av: Vivvi

Ha ha ha. Fan jag tycker synd om dig gumman ha ha ha

2008-02-11 @ 12:22:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback