pain.

jag är en bruten kvinna, tillåt mig att gnälla.
nej tillåt mig att lägga mig ned & dö.
min rygg, min axel har gått sönder.
(eller nästan)
denna smärta är ett helvete & har hållt mig vaken större delar av natten.
nu kan jag inte röra på huvudet utan att det strålar av smärta ned i hela ryggen.
så det gick ju jävligt bra att köra till jobb i malmös rusningstrafik med tunnelseende.

jag kan inte ens lyfta telefonluren utan att tappa andan,
jag är alltså på ett jävla humör.

det är alltså en jävlig fredag.
inte ens vin kan bota detta.



Kommentarer:
Postat av: sis

men syster.. ska ja komma hem till dig o ta hand om min skadade syster? du kan få massage.. o ja kan fixa mat till dig.. puss puss ring om det är något!

2008-02-22 @ 18:47:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback