ops.

lite väl mycket mobbing på jobb nu.
hela grabbligan (som är över trettio & apgamla) har gaddat ihop sig & så här låter det:

-Lina, minns du dagen då Palme mördades?
-nej. 
-BAHAHAHAA fyfan vad du är ung & dum.
-men minns du barsebäck?
-nej.
-BAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAA!
-minns du tiden innan tv3?
-nej, då var jag typ minus ett år?
-HAHAAHAHAHA fyfan vad mycket du missat.
-minns du monchichin?
JA! eller, jag minns att min storebror hade en.
-lång tystnad-
-eh...din bror?!


(min bror kommer döda mig för det där avslöjandet)




Kommentarer:
Postat av: Anonym

hehe.. kurdiskt....

2008-02-21 @ 06:36:18
Postat av: Anonym

förresten sis steg du upp för o titta på månen? de var ju lyckat.. helt dimmigt ute!
ps. tack för igår

2008-02-21 @ 06:38:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback