i guess i never told you.

ingenting här är på riktigt.
hur jag flyttar bord för att se bättre, se ut, se långt men hur pariserhjulet är i vägen.
jag saknar lena plankor när jag ligger på golvet
&
alla de fläckar som aldrig blektes, aldrig försvann hur mycket vi än skrubbade.
alla de märken nedsjunkna i träet.
hur de stora fönsterbräderna räddade mig, hur jag ibland bodde där.
hur timmar blev dagar & utan att egentligen se ut såg jag allt.

hur ensamt det också var men aldrig tomt.
hur nytt det var men aldrig skrämmande.

jag orkar inte försvara, försvåra, förlåta
när ingenting här är på riktigt.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

svär på att du läst öjier nu
är han inte världens bästa inspiration så säg?

leka lycka leka liv

2008-02-29 @ 15:42:39
Postat av: Anonym

du borde som fan
fantastiskt

hörru, den nittonde kommer jag ner till malmö och då är det fet fest
jag har hotellrum minibar och hela skitet i centrum så där blir det efterfest och kravall! du ska med!
tompa gurra och ludwig werner också! fint skit!

2008-02-29 @ 16:40:59
Postat av: Albane

Har inte läst här på 100 år känns det som, men jag saknar oxå det!

=)

2008-03-01 @ 12:49:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback