When I Want To bite the hand that feeds me.

det största vårtecknet hitills är att fotbollsäsongen är igång.
igår var hela stan ljusblå
&
en polishelikopter surrade ovanför vår balkong hela kvällen & vittnade om kaoset på torget.
så jag satt där med benen utanför fönstret & läste.
låtsades att det var sommar.


det är sex veckor samt en dag kvar tills jag åker på semester.
tiden får gärna gå snabbare för jag behöver medelhavet i ryggen
&
tidiga promenader hem.
jag behöver återförenas med gatorna.
se om de glömt mitt namn & jag deras.
efter hemkomsten dröjer det förhoppningsvis endast veckor tills jag är fri, friare.
jag hoppas verkligen på det.

jag är klar med att slösa bort tid på det här.
helt jävla klar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback