the way i live my life.

så jag är inte så stresstålig after all.
eller i viss mån.
jag fixar tydligen INTE att stressa hem med andan i halsen för att hinna fixa middag samtidigt som telefonen ringer oavbrutet:
"kris" på jobb
ledsen vän
osv
osv
sen in på hemköp, panikhandla, ingen låglaktos creme fraiche så istället gräddfil som jag i kassan upptäcker INTE går att koka.
så jag uträttade en fullständig massaker i huvudet.
kött.

hur som.
veronica fyllde tjugofem i tisdags
&
en tjugofemårsdag förtjänar minst tre dagars firande.
så jag drog mitt strå till stacken igår
&
bjöd på fattig middag & köpekladdkaka.
men jag tror att serpentinerna & tårtljusen piffade upp 
det hela.

här ska det egentligen sitta en bild på veronica som blåser ut tårtljus.


sen såg vi hockey (läs: Martin)
&
här har jag helt klart luckor i mina kunskaper.
för samtidigt som Martin vrålar "OHHH VILKET SNYGGT MÅÅÅL"
försöker jag febrilt lokalisera pucken & under vilken kropp den ligger.
tänker att målet är så jävla litet & målvakten är så jävla stor.
men tänker att pucken är ju jävligt liten så i förhållande till målet så är det kanske samma sak
storleksmässigt som en fotboll & ett fotbollsmål.
hockey är svårt.
jag förstår det inte.
de små målen & främst slagsmålen.



idag ska jag över sundet
&
om detta inte går vägen får jag uträtta ytterligare en mental massaker eller kanske fem.

sär vi ha det bra haj.



Kommentarer:
Postat av: sis

hur gick det igår??? puss puss

2008-04-11 @ 06:30:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback