om man ligger så bäddar man.

jag vet inte hur det är med er men jag får lust att kräkas rakt ut när leif silbersky försvarar dödsmisshandeln 
av riccardo med orden: 
"tänk på att detta är unga pojkar, nästan barn. 
tänk på att deras liv är förstörda om de stämplas som mördare."

jag vet inte men känns det som att riccardos liv är förstört i och med att de slog ihjäl honom
&
det känns som om att hans föräldrars liv är förstörda.
& det känns som att om man faktiskt mördar någon så ÄR man en mördare?

jag har så fruktansvärt svårt att förstå hur människor som silbersky kan sova om nätterna
&
hur han verkligen själv tycker att han har rätt i det han säger.
jaja,det är ett jobb & alla har rätt till ett försvar men för i helvete kan inte någon ge den mannen ett jobb på dramaten där han kan leva ut sina lögner & sitt skitsnack.







Kommentarer:
Postat av: G

jag hörde precis det inslaget & tänkte samma sak.
eh, oj, vi tror att de är mördare - fast de bara misshandlade ihjäl någon? är inte det typ, ungefär samma sak? suck.

2008-04-16 @ 22:27:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback