my birthdaywishes.

jag ser malmö från cykeln igen.
jag älskar det.
vi kan ju älta om malmöromantik i timmar.
om vårkärlek & hur man glömmer bort att allt upprepar sig.
men det är alltid så här.

idag fyller finaste emeli år
&
ikväll är det middag i hennes hem.
jag tror att detta innebär att det är tre år sedan vi firade hennes födelsedag på KB.
timbuktu på scen & vi hade precis börjat plugga på högskolan.
året efter hamnade vi på en technofest på inkonst.
emelis födelsedagar brukar vara överraskande.
i år hoppas jag på att få se nakna gubben i lägenheten tvärs över hennes.
det hade varit fint.





Kommentarer:
Postat av: G

ugly naked guy eller snyggo?

2008-04-22 @ 21:12:41
Postat av: Anonym

ledsen om du blev besviken den nakna mannen har hållt sig en bit från fönstren på senare tid, kanske jovels fel vem vet. Tack så mkt för presenten å för att du kom! du är allt för kär.

2008-04-23 @ 00:42:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback