just not my week.

igår var jag på såndär fotbehandling.
&
kom hem med en halv häl mindre, hon råkade hyvla av lite kött.
det blödde i en halvtimme.
fin skit.

i morse tappade jag min dyraste kräm i golvet, jag såg hundralapparna över golvet.
fin skit.


när jag kom till jobb tänket jag vad i helvete gör jag här,
så jag tog semester fredag.
nu väntar alltså semester från idag kl 15.00 till måndag sedan åker jag till turkiet på onsdagen 
stannar borta i en vecka.
fin skit.

om livet jävlas med mig, jävlas jag tillbaka.

sär vi.


Kommentarer:
Postat av: Sis

Vi ska ha de så fucking underbart. Sola bada dricka goa drinkar. Snart snart snart. 6 dagar 19 timmar o ca 11 min sitter vi på planet. Puss puss

2008-04-30 @ 12:19:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback