du vet jag har rätt.

så,
helgen gick fort.
i lördags var jag på fest i hemstaden, 85-års fest eftersom tre grabbar fyllt 25, 30 & 30.
där fanns allt: bar med skamlöst billig dryck, liveband, projektor med foton på oss alla i fjortonårsåldern samt en sporthall där jag uppfann en ny sport: rugby-fotbollsbasket.

samt många gamla ansikten, folk jag inte sett på minst sex år
&
folk jag inte pratat med sedan jag flyttade.

så för 200 spänn i baren fick jag inte bara en rejäl salongsberusning, jag kunde dessutom bjuda laget runt på drinkar.
sådana barer borde finnas överallt!

igår hängde jag lite i folkets park & hedrade våren.
gräsmattan var översållad med folk & debasers dj hördes ända upp till vår lya.
jag älskar det.
älskade vårmalmö.

ikväll blir det tungt fotbollsmöte mot malmö
&
vi ska samlas på sportbaren & antagligen skrika oss hesa.
om det går åt helvete får jag antagligen gå ut bakvägen.


love on you.


Kommentarer:
Postat av: G

vi måste till den där baren nån gång eh?
å sen jävlar i det, sista helgen maj,
pippa da life i vårmalmö!!

2008-04-28 @ 16:55:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback