det finns vatten jag bottnar på.

ibland måste man ha lite flow
&
just nu känns det som jag är inne i ett flöde.
intervju på andra sidan bron på torsdag 
&
tanken gör mig lite nervös men mest lättad.

gårkvällen spenderades på lilla torg i Lindas sällskap
&
eftersom det gått månader, år sedan senaste uppdateringen pratade vi sönder timmar .
två vinglas, tio cigg senare skiljdes vi åt 
&
hon cyklade kanalhållet, jag till fots mot möllan.
det är kvällar som den med solen som ledmotiv som förgyller mitt liv.
det är kvällar då jag slipper försvara, försvåra som gör mig lite levande.



Kommentarer:
Postat av: sis

tack för för du kom ihåg mig idag hihi.
Så mysigt vi ska ha det i morgon bara jag måste gör lite ärenden innan måste till systemet och till JME data. hoppas det går bra. jag kan handla med mig något vi kan laga!puss puss

2008-04-08 @ 21:06:36
Postat av: Linnéa

jag tror faktiskt inte att filmen går att köpa. har för mig att jag läste det någonstans, då någon pratat med folket på svt för att höra. tyvärr.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback