den enda rättvisan.

fredagkväll
&
jag ska trotsa allt sunt förnuft som finns i kroppen.

vi är tjugonågonting inte ens månader till trettio & det borde inte finnas något utöver oss sjävla som stoppar oss.
jag förstår inte vad som hände med impulsiviteten
&
varför den blev ersatt av goda miner & dubbelspel.
inte heller varför jag känner mig som en skandal( kalladetvadnivill) när mitt enda mål är
att ta vara på allt det som faktisk just nu försvinner iväg bort
&
vad fan gör ändå allting, ingenting om hundra, kanske till & med fem år.
vad fan gör det då?
jag har ett ICA-kort men jag har ännu inte öppnat det orangea kuvertet.

&
jag vägrar.
jag förbjuder & will be damned om jag blir som er.
som du.
som dig.
som ni.





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback