tisdagsboom.

comhem är ett skämt.
ett riktigt jävla skämt.
vi har fortfarande inte några kanaler på vår tv (förutom svt1, 2 & tv4)
& jag har ringt två gånger & bett dem fixa det.
fixa det som i att boka en tid de kan komma hem & grejja det där.

men icke.
första gången jag ringde bad de mig göra en kanalsökning innan jag kunde få en tid.
men herregud, är inte det det första man gör när man ska hitta kanalerna på tvn?!
andra gången jag ringde bad de mig byta antennsladd samt fråga mina grannar om de har samma problem.

så kära jävla comhem,
för det första så har vi gjort en kanalsökning ca tusen gånger, som man brukar göra när man ska hitta kanaler.
för det andra så är det inte fel på antennsladden då den fungerade utmärkt i min andra lägenhet
för det tredje så skiter jag i om mina grannar har samma problem, det är ert jobb att kolla upp det samt fixa.

Greys anatomy börjar om en vecka, se till att ha det fixat då suckers.



Kommentarer:
Postat av: Vivvsan

haha.. jag vet dom e ett stort jävla skämt comhem.. hatar dom vi har oxå comhem fast vi har allt genom dom tele tv bredband ibörjan så klydda dom skit mycket vi ringde var varannan dag bull.. men vi sa att vi inte tänker betala förens det fungerar korrekt.. vi fick avdrag på räkningen rätt mycket typ var månad i ett halv år.. blääää

2007-09-11 @ 16:43:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback