samboliv.

sambolivet har hitills behandlat mig väl.
hade en jäveldag igår.
ni vet när allt är överjävligt.
huvudvärk
& jag var grymt arg när jag gick hem från jobb.
blev ännu argare när jag upptäckte att hissen var sönder & att jag fick gå upp
till åttonde våningen.
kastade stövlarna i väggen innanför dörren & skrek.
betedde mig som en snorunge.

upptäcker sedan att martin lagat mat, tacos,
köpt växter till våra fönster, köpt rosa badrumshanddukar samt köpt en ny film som vi sedan tittade på.
då vände jäveldagen & blev bra.
han diskade även efter maten.
(ja syster, det är helt sant!)
så sambolivet går bra.
men jag inser också att det var sista gången maten står på
bordet när jag kommer hem.
all good things comes to an end.


Kommentarer:
Postat av: v

hehe.. trodde jag aldrig.. men men.. vad gulligt av honom ..puss ses i morgon love u syster

2007-09-05 @ 06:02:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback