om helgen samt lovely friday.

fredag.
jag bara måste skriva det.
fredagfredagfredagfredag.

igår var det en av de bra dagarna.
linda, veronica & heidi var på middag hos oss.
fick jättefina kökshanddukar samt förkläde av söta syster veronica.
sen lite vin, lite flipp & avslutningsvis kortspel på balkongen.

annars har jag mått konstigt hela veckan.
konstant trötthet.
glåmig.
jag vet inte men jag saknar min katt.
& cykeln.


helgen ska bli superb.
ikväll blir det hemmahäng med emeli & om jag känner oss rätt, 
lite öl, mycket snack & kanske en utgång till slut.
men bara kanske.

imorgon kommer helena & magnus betnèr ned.
magnus ska uppträda på slagthuset,
jag & anncha är inbjudna & ska kolla läget.
sen utgång.

söndag kommer mamma &  hjälper mig packa upp.
jag kommer att vara bakis, gnällig & ha söndagsångest.
men äntligen kommer skattkatten hem.

arrividerci!






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback