morningglory.

klara, färdiga, gå.
måndag & jobbajobbajobba.
tjäna pengar, snart är det helg igen.

så omotiverat att gå upp imorse.
rutorna i princip bågnade av regnet & det var mörkt ute.
& sen slogs jag av att tisdagar är värre än måndagar
&
då kände det ännu mer hopplöst eftersom morgondagen kommer vara ännu omildare.
hur som simmade jag till jobbet
&
nu har jag vaknat till.

jag & martin fick någon slag youtube-flipp i natt & glodde på massa videoklipp.
smart Lina.
Jag som är så jävla morgonpigg.

helgen var bra.
inget mer inget mindre.
jag lyckades med att  bjuda hem folk på en middag som smakade bra.
folk tog till & med två gånger.
det börjar arta sig.
efter betnèr möttes vi upp på brogatan där komikereliten drack öl.
det var galet högljutt.
promenad hem två kvarter & jag älskar mig nya adress.


Kommentarer:
Postat av: vivvi

dröm dig bor i 4 dagar såå går tiden mycket fortare.. vi ses på fredag med vin o mat hehe love u

2007-09-10 @ 18:22:32
Postat av: Edvin

varför lina, varför...

2007-09-10 @ 19:31:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback