att räkna.

i tre månader har jag hållt mig ifrån kaffe.
idag fick jag ett grymt återfall
&
jag är så nöjd med det.
aldrig mer ska jag överge mitt kaffe.
jag är lycklig nu.

nöjd med att har överlevt tisdagen har snart halva onsdagen gått
&
jag vet att jag är besatt av att räkna dagar men det har blivit lite av en fixidè.
räkna timmar & dagar & ibland minuter.

det är nog något fel på mig.

greys anatomy börjar idag & vi lever fortfarande med svennebanankanalerna
svt1, svt2 & tv4.
det är skit.
tur att man har en syster med ett hjärta av finaste guld som spelar in greys på en dvd till mig.
(teknikens under, so long VHS)


i övrigt: halsont & klättrarpåväggarnatristess.







Kommentarer:
Postat av: Vivvi

allt för dig min syster..puss

2007-09-19 @ 19:26:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback